Medlemsfordeler

Vi kommer til å jobbe med å skaffe gode medlemsfordeler for våre medlemmer framover. Foreløpig har vi veldig god rabatt hos «pokeradvokat» Brede A. Hauglund.

Advokathjelp

Brækhus Dege Advokatfirma ved ansvarlig advokat Brede A. Haglund tilbyr alle medlemmer i Norsk Pokerforbund rabatterte satser på nesten 30%. Brede A. Haglund har lang erfaring med norske pokerspillere, norsk skattelovgivning, skattespørsmål og spillgevinster, og er blant landets fremste eksperter på området.

Brede Haglund har skrevet «Håndbok om skattlegging av poker i Norge» på oppdrag for Norsk Pokerforbund.

Brækhus Dege er et Oslo-basert advokatfirma med over 50 advokater. Brækhus Dege Advokatfirma skal være en dag til dag sparringspartner som skaper merverdier for klienter. Brækhus Deges mål er å være faglig tunge, men at klienten lett får de råd de trenger for å løse den konkrete utfordringen de står overfor.

Firmaets grunnverdier er tydelighet og handlekraft. Med tydelighet menes at gode juridiske råd skal være klare og konsise, og ikke tåkelegges av juridiske termer i lange utredninger. Rådene skal lett kunne omsettes i klientens virksomhet. Handlekraft vises ved at klienten skal få raske svar fra engasjerte advokater.

For nærmere info eller spørsmål kontakt:

Brede Haglund
Haglund@bd.no
920 20 536

I Brækhus Dege Advokatfirma DA har Brede primært jobbet med skatte- og kontraktsrett. Han har solid erfaring i materiell skatterett, nasjonalt som internasjonalt. Han har siden 2008 fått mulighet til å utvikle en portefølje med klienter som søker bistand ifb beskatning av spillgevinster (poker og betting). Brede har dermed inngående kunnskap i poker, beskatningen av pokerinntekter og utviklingen som har funnet sted på området.

Ytterligere info om Brækhus Dege finner du HER.