Generelle vilkår

Informasjon om bruk av nettstedet
Ved å bruke eller laste ned informasjon fra norskpokerforbund.no (heretter kalt «nettstedet») aksepterer du å følge gjeldende vilkår og betingelser for bruk av nettstedet.

Nettstedet er underlagt og forholder seg til norsk lovgiving, herunder lovgivning om personvern og opphavsrett. Ethvert forhold som måtte oppstå mellom Norsk Pokerforbund og brukere av sidene, reguleres av norsk rett. Eventuelle tvister avgjøres med verneting i Norge.

Innholdet og tjenester på nettstedet, samt våre vilkår som beskrevet her, blir løpende oppdatert etter behov og kan når som helst endres av Norsk Pokerforbund. Det tas forbehold om at sidene kan inneholde mangelfull eller unøyaktig informasjon, og at dette ikke kan påberopes som grunnlag for krav.

Innhold og opphavsrett
Norsk Pokerforbund er eier av nettstedet og innehar alle immaterielle rettigheter til innholdet på nettstedet. Uautorisert bruk av nettstedet eller av innholdet på nettstedet, er ikke tillatt. Innhold som er publisert med bakgrunn i avtale med annen produsent vil også være beskyttet av produsentens opphavsrett.

Det er ikke tillatt for kommersielle aktører eller for kommersiell bruk å gjengi innhold fra nettstedet uten at Norsk Pokerforbund angis som kilde.

Lenker til eksterne nettsteder kan forekomme fra dette nettstedet. Norsk Pokerforbund tar ikke ansvar for innholdet eller vilkår for bruk på de eksterne nettstedene.

Sikkerhet og personvern på nettstedet
Nettstedet bruker kryptering for å beskytte de elektroniske sporene du legger igjen, dette inkluderer all informasjon som sendes over internett mellom din nettleser og våre servere.

Det er mulig å forlate nettstedet gjennom lenker til eksterne nettsteder som har et lavere sikkerhetsnivå. Norsk Pokerforbund tar ikke ansvar for sikkerhet på nettsteder vi lenker til.

Hvordan samler og lagrer vi opplysninger om deg?

Siden vil bli oppdatert ved behov, slik at du kan holde deg godt oppdatert om våre krav til sikkerhet og bruk nettsted og kundedata. Siden vil endres etter hvert som vi innfører ny funksjonalitet på nettstedet.