Nyhetsbrev juli 2019

Det nærmer seg en ny runde med NM på norsk jord, og forventningene er som vanlig store! Norsk Pokerforbund er selvsagt til stede hele uka, med stand hvor vi selger gensere og T-skjorter. Pass på å være tidlig ute med å sikre overnatting under NM. Bestiller du hele uka får du siste natten gratis! Book din overnatting under NM her: http://www.norgesmesterskapetipoker.no/hotell

NM-Satellitter kun for medlemmer

27. og 28. august klokka 21 arrangeres det satellitter til Main Event, som kun er for medlemmer av Norsk Pokerforbund. Vi synes det er et viktig signal at det tilbys turneringer som kun er for våre medlemmer, og er glad for at det i år er lagt til rette for dette. Oversikt over alle turneringene under NM finner du her:

Medlemsfordeler

Siden sist nyhetsbrev har vi fått på plass to nye medlemsfordeler. Vi har sikret oss avtaler med SAS og Nordic Choice Hotels, som gir oss rabatt på flyreiser og hotellrom! Vi er veldig fornøyd å ha fått på plass disse fordelene, og vil fortsette arbeidet med å forsøke å sikre oss nye avtaler som kommer våre medlemmer til gode i tiden som kommer. Informasjon om våre medlemsfordeler finner du her:

Årsmøte

Norsk Pokerforbunds årsmøte for 2019 finner sted på møterom Ørnen i Oslofjord Convention Center på Stokke, lørdag den 31. august klokka 10. Fullstendig saksliste og sakspapirer vil bli gjort tilgjengelig på vår hjemmeside senest en uke før møtet.

Forslag som ønskes behandles på årsmøtet må være sendt til styret senest 10. august. (post@norskpokerforbund.no)

På årsmøtet er det hvert år styrevalg, hvor to plasser i styret, samt Norsk Pokerforbunds president er på valg. Dersom du ønsker å stille til valg må du melde ditt kandidatur til valgkomiteen senest 10. august. Valgkomiteen består i år av Kjartan Lindøe (leder), Monica Eilertsen Vaka og Kjetil Flåten. De kan kontaktes på valgkomiteNPF@gmail.com

Da gjenstår det bare for meg å ønske dere alle en riktig god sommer, håper å se så mange som mulig av dere på Stokke!