Nyhetsbrev mai 2019

NM i Dublin

I starten av april gikk det årlige Norgesmesterskapet i Dublin av stabelen. Som vanlig var dette et vellykket arrangement til glede for gamle og nye pokerspillere.

Norsk Pokerforbund gratulerer årets vinnere:

Main Event: Thomas Syversen
Fixed Limit: Martin Riseng
Pot Limit Omaha: Sondre Sagstuen

8-Game: Tobias Leknes
Ladies: Margrete Isabell Løvbrekke

Seniors: Ansgar Østebøvik
Heads Up: Christian Lund Risøe
Turbo: Andreas Johannessen

Årets Spiller: Thomas Syversen

Boblegaranti og Last Longer

Tradisjonen tro arrangerte Norsk Pokerforbund Boblegaranti og Last Longer for sine medlemmer under Main Event. Virginijus Lapenas vant boblepremien, for å være den av medlemmene som kom nærmest pengene uten å vinne noe. Last Longer ble vunnet av Jan Olav Sjåvik.

Hall of Fame

Vi innlemmet også i år et nytt medlem i vår Hall of Fame. Denne gang var det Ørjan Skommo som stod for tur. Ørjan har NM-tittel både fra Main Event og fra 8-game, samt finalebord fra WSOP og seier i Sunday Million. Han har i tillegg vært aktiv i arbeidet for norsk poker blant annet gjennom styreverv i Norsk Pokerforbund. Vi gratulerer med plassen i Hall of Fame, og gleder oss til nye sterke resultater fra Ørjan i årene som kommer!

I månedsskiftet august/september skal det igjen arrangeres NM på Stokke. Forhåndsregistrering starter 20. mai, men programmet er klart og ligger ute her:

Hotell kan man allerede nå bestille, og bestiller man hele uka får man siste natten gratis.

Norsk Pokerforbund kommer selvsagt til å være tilstede under hele arrangementet. I år skal også vårt årsmøte arrangeres under NM i Norge for første gang. Vi kommer med nøyaktig tidspunkt for dette så snart vi har det helt klart.

Medlemsfordeler

Vi har startet arbeidet med å forsøke å skaffe medlemsfordeler for medlemmer av Norsk Pokerforbund. Vi håper å snart få på plass avtaler som sikrer deg som medlem gode rabatter på for eksempel reise, forsikring og annet nyttig. Har du kontakter eller ideer som kan være til hjelp i dette arbeidet så setter vi pris på om du tar kontakt. Vi vil holde dere informert om dette arbeidet i fremtidige nyhetsbrev og i våre sosiale medier.