Nyhetsbrev mars 2019

2016-11-09-sigurd

Freeroll-NM

For første gang ble Freeroll-NM i år arrangert på X Meeting Point på Hellerudsletta. Poker Events og Frode Fagerli stod som arrangør i samarbeid med Norsk Pokerforbund. Vi setter stor pris på å få være med å arrangere dette fantastiske arrangementet. Det har vært gode tilbakemeldinger fra de som deltok, og vi gleder oss allerede til neste år! Nytt av året var det at vi for første gang arrangerte Freeroll-NM Ladies og Freeroll-NM Sitn’Go. Begge turneringene ble godt mottatt, og vi satser på å gjøre dem til et fast innslag i årene som kommer.
Jeg vil gjerne benytte anledningen til å takke alle som var med å bidra til å gjøre dette arrangementet mulig, alt fra frivillige til sponsorer. Det settes enormt stor pris på deres bidrag!

Gratulerer til vinnerne av årets Freeroll-NM: Dany Nilsen vant Main Event, Gry-Helene Østlie vant Ladies Event, og Even Aas vant Sitn’Go turneringen.

Gullhånda 2018

Aylar Lie vant Gullhånda for 2018, og mottok prisen på Vi Menns pokergalla. På vegne av Norsk Pokerforbund vil jeg på det varmeste gratulere Aylar med prisen, og for å være en glimrende ambassadør for norsk poker. Det ble også delt ut to andre priser på pokergallaen. Norsk Pokerforbund delte ut prisen for årets gjennombrudd til Kornelius Lien, og TV2/Vi Menn delte ut Thor Hansen-prisen til Stig Moen. Vi gratulerer!

NM i Dublin

I skrivende stund er det bare to uker igjen til det starter opp i Dublin. Vi gleder oss som alltid! Sitter du fortsatt på gjerdet og har ikke bestemt deg for om du skal eller ikke, så anbefaler jeg på det varmeste å ta turen. Informasjon om NM i Dublin finner du på Poker.no (Sett inn lenke)
Det er opprettet en egen Facebookgruppe for de som reiser til NM i utlandet for første gang. Der finner du nyttige tips, og kan stille spørsmål hvis det er noe du lurer på.

Boblegaranti og Last Longer

Tradisjonen tro skal Norsk Pokerforbund ha «Boblegaranti» og «Last Longer» for våre medlemmer!

Boblegarantien går ut på at den av våre medlemmer som er nærmest å komme i penga i Main Event uten å få premie, vinner et sete i NM-Turboen verdt 400 Euro. I Last longer gir vi sete til neste års Dublin-NM Main Event til den som kommer lengst av våre medlemmer.
Alt man behøver å gjøre for å være på dette er å ha betalt kontingent for 2019, samt gå med NPF-stickers eller NPF-genser/T-skjorte når man spiller NM.

Medlemskap i forbundet

Så langt har mer enn 1500 betalt kontingent for 2019. Er du usikker på om du har betalt kontingent for i år kan du sjekke dette her.
Der står det også info om hvordan du kan betale medlemskapet. Du kan gjerne kontakte oss direkte både på e-post og Facebook dersom du har spørsmål rundt medlemskap. Vi setter stor pris på alle som er med og støtter opp om Norsk Pokerforbund og det vi jobber for.

Takk!