Ola Amundsgård velges inn i Norsk Pokerforbunds Hall of Fame

OddOddsenDet er en glede å kunne ønske Ola Amundsgård velkommen til Norsk Pokerforbunds Hall of Fame som det tiende medlemmet siden grunnleggelsen i 2013. Ola ble stemt inn av de eksisterende medlemmene og styret i Norsk Pokerforbund for sine fremragende prestasjoner som pokerspiller og sine bidrag for poker i Norge.

Mange husker «Millionduellen» i 2013 hvor han utfordret norske politikere og lovet å gi en million kroner til den som kunne slå han. FrPs Erling Wiborg tok utfordringen, men var selvsagt ikke i nærheten av å heve millionpremien. Dette fikk mye oppmerksomhet i Norge men også internasjonalt, og satt et sterkt og tydelig fokus på poker som ferdighetsspill.

Ola er for mange kanskje best kjent som «Odd_Oddsen» og sine prestasjoner i de høyeste lagene online. Han er den foreløpig siste virkelig store highrolleren Norge har hatt online, og ble regnet som verdens kanskje beste PLO-spiller i en periode. Ola har også flere NM-finalebord på merittlisten fra livepokeren, og er et meget verdig medlem av Norsk Pokerforbunds Hall of Fame.

Gratulerer!